sâmbătă, 13 aprilie 2013

Cui foloseste infiltratul Remus Cernea ?!

Am participat marti, 9 aprilie, la emisiunea moderata de Laura Chiriac la Romania TV.
Unul dintre subiectele comentate de invitati l-a privit pe deputatul PSD Remus Cernea. Dupa ce acesta fusese etichetat in termeni duri de Radu Mazare, Gigi Becali si altii, in comentariul meu am avut o opinie ferma dar civilizata si argumentata, impotriva initiativei lui Cernea ce viza interzicerea finantarii cultelor de la bugetul de stat. Marturie sta inregistrarea de mai jos:





Am avut o exterm de neplacuta surpriza in momentul in care, ajungand acasa dupa emisiune, am gasit pe e-mail un mesaj din partea acestui personaj. Va las sa judecati singuri, cu mentiunea ca atacul acestui mizerabil o vizeaza si pe mama mea care este moarta de ani buni. O sa afle acest golan ca asta nu se iarta si se plateste.
Iata mesajul:



"domnule" croitoru, asteptari nu am avut niciodata de la o mizerie de sindicalist vandut, actualment traseist (asta probabil e genetic de la mamicuta dumitale), singura intrebare e ... cum ai ajuns ma nenorocitule tu profesor? Cu mentalitatea aia de jigodie comunista? Sa nu dau doi bani pe biserica ta si pe dumnezeul tau inseamna ca nu sunt democrat? Traseist penibil incult.




 pe 09.04.2013

- propozitia subliniata si bolduita este o replica directa la cele spuse de mine in emisiunea tv si dovedeste fara dubiu cine este autorul mesajului chiar daca l-a trimis „cu curaj” sub pseudonim.

UPDATE: 

O noua „initiativa” a acestui individ vine sa faca dovada ca el indeplineste un program pe puncte dictat de cei ce l-au infiltrat in PSD cu scopul evident de a aduce grave prejudicii de imagine atat pentru PSD cat si pentru USL. Asa cum l-a numit Mazare, corectandu-si termenul anterior, „proasta”, dupa ce a atacat biserica vine in completarea acestui demers cu initiativa de a ne „moderniza” prin legalizarea casatoriei intre persoane de acelasi sex. Iata ca lucrurile se leaga.
Se impune ca in acest moment presedintele PSD si copresedintele USL, Victor Ponta, sa se dezica de „initiativele” acestui descreierat, sa i se retraga sprijinul politic si sa propuna excluderea lui din USL. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu