marți, 12 noiembrie 2013

POLITISTII RUP TACEREA !


”Comisare, tu eşti scânteia deşteptării noastre, prin tine vom da foc palatelor mafioţilor, prin tine vom arde patima corupţilor si prin tine vom face dreptate..."



Numele meu este Ionescu Claudiu, sunt inspector principal in cadrul IPJ Hunedoara, lucrez la Politia Municipala Hunedoara, biroul Investigații Criminale, am o vechime de 17 ani in Politia Romana si doar …..câteva sute de arestări.

Dragul meu comisar, am pierdut o bătălie, dar războiul abia începe. Oamenii tai, uimiţi de cea ce se poate întâmpla cu tine, in tara asta care nu-ti da nici o şansa sa fii cinstit, nu au reacţionat cum trebuie, sunt ca puii de găina in fata vulturului, le lipseşte cloşca sa-i apere. Cum spuneam, pentru comportamentul celor care te-au executat, trebuiau masuri extreme. Nu-i nimic, ne vom replia, vom construi o alta bătălie, de data asta noi vom alege locul, armele şi momentul. Fruntea sus, comisare, adevărul va ieşi la lumina, nu eşti singur, prin ceea ce eşti si ce ai devenit, noi, muritorii de rând, prin bezna asta care a cuprins tara, am întrezărit o luminiţa, mica e adevărat, dar care pâlpâie şi e acolo. E luminiţa deşteptării unei naţii, puţin amorfă, lâncezită, batjocorită, prea mulsă şi prea vitregita de soarta. Comisare, tu eşti scânteia deşteptării noastre, prin tine vom da foc palatelor mafioţilor, prin tine vom arde patima corupţilor si prin tine vom face dreptate. Ne vom face scut in fata oricărei furtuni cu care se va încerca sa ni se stingă flacăra, pentru că suntem mulţi, comisare, ne-ai făcut sa ne unim, oameni care nu se cunosc intre ei, ti-au luat apărarea si au crezut si cred in nevinovăţia ta. Dragul meu comisar, ei nu au crezut niciodată ca vei strânge atâtea simpatii din partea oamenilor, au vrut sa te execute rapid, pe şest, dar s-au înşelat, noi suntem din ce mai mulţi, in fiecare zi nedreptatea iese la lumina, iar în final adevărul va triumfa. Dragul meu comisar, nu prea mă mai impresionează si nu mai aştept ceva în viata asta, am un copilaş de 22 de zile, la care mă uit ca la Dumnezeu şi pe care mi l-am dorit enorm. Sper ca acest copil să trăiască intr-o tara normală, in care justiţia să se face în spiritul şi litera legii, intr-o tara in care mafioţii sa nu fie la putere. Când va fi mare, dacă voi apuca, am sa-i povestesc de tine, am sa-i spun cine ai fost, ce am învăţat de la tine si că, din momentul in care te-au executat public, eu nu am mai lucrat pentru sistem, lucrez doar pentru dreptate... Iţi mulţumesc comisare ca mi-ai dat ocazia sa te cunosc si sa învăţ ceva de la tine, vei fi eliberat foarte curând, sper sa intri in politica si sa faci in sfârşit dreptate pentru tărişoara asta a noastră. Ruşine pt cei care au învăţat atât de multe de la Traian Berbeceanu, pe care i-a propulsat în funcţii si care nu au reacţionat in nici un fel, ruşine pentru cei care l-aţi cunosc pe comisar, aţi fost prieten cu el şi care, după nişte ordine interne, v-aţi ascuns ca şobolanii. Nu aveţi nici o scuză, scaunele pe care staţi sunt şubrede, nu v-aţi gândit deloc că puteaţi fi şi voi în locul lui…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu