miercuri, 30 martie 2011

ROMÂNIA, QUO VADIS ?

Va fac cunoscut mesajul primit pe e-mail de la un slujbas al Scolii Românești. Un mesaj care prezinta disperarea la care a ajuns un cetatean român care constată, pe propria piele, că în România legea nu mai este lege, o hotărâre judecătorească definitivă, irevocabilă și executorie este obiect de „miștocăreală” pentru „puternicii zilei”. Mai putem vorbi în România de stat de drept? Poate de dreptul celui mai puternic.
Domnule prim-ministru chiar nu vă pasă de haosul instituțional din această țară pe care o păstoriți?
Pe când preconizați ieșirea din criza morală, judiciară și instituțională, criza a cărei rezolvare stă exclusiv la mâna dumneavoastră?!
Mie unuia imi este rusine că nu mai am răspunsuri la întrebările oamenilor, întrebări ca cele de mai jos. Suport din ce in ce mai greu ca pentru incompetenta si reaua vointa a altora sa am de suferit si sa se creada despre mine ca am pactizat  cu cei ce au reusit sa prabusesca PDL in sondaje, nu prin masurile de austeritate, domnule prim ministru, ci prin abuzuri, samavolnicii, coruptie si inconstienta. Voi sustine, cu toată forta mea, acea motiune care va da speranta ca PDL poate sa-si revina si sa fie principala forta politica care sa readuca nu numai speranta ci si realitatea unei vieti mai bune pentru români. Si nu cu demagogie ieftina si paguboasa, electorala, ci cu un program de drepta popular, un program făcut de români pentru români.


MESAJ :


Ieri – 29.03.2011
  • SPERANTA LA DREPTATE!
D-le Croitoru, imi cer scuza in primul rand pentru mesajul meu de disperare, dar as vrea sa-mi confirme cineva daca am dreptate sau nu. Cum stiu ca veniti din mediul educational, imi permit sa ma plang la dvs.si in calitate de parlamentar al partidului de guvernamant.
Lucrez de 21 de ani ca secretar-sef la un grup scolar din jud.Galati. Mi-am castigat in instanta, prin hot.def.si irevocabile, toate drepturile salariale despre care stiti ca este vorba in invatamant.
Am hot.jud.def.si irev. si pentru respingerea unei contestatii la executare, in favoarea mea, dar directorul, care este pus politic-PDL, imi rade in fata de fiecare data si imi spune:"...atat timp cat suntem la putere, facem ce vrem, nu ne intereseaza hotararile instantei".
Considerati ca este posibil asa ceva? Eu cred ca nu, sunt un cetatean care imi platesc taxele si impozitele, dar nu sunt respectata si protejata de stat. Am apelat la executor jud., dar prin aranjamente facute de unitatea cu Trezoreria Galati s-au returnat actele executorului, fara sa tina seama de hot.jud. Am facut plangere penala in acest sens, dar vreau sa va spun ca datoriile vin peste mine si sunt executata silit, atat eu cat si girantii, pentru faptul ca nu am de unde sa platesc. Este inuman ce se intampla. Sotul este somer, fara plata si am un copil de 5 ani. Ultima mea speranta, pe care nu mi-am pierdut-o niciodata, este justitia, dar se pare ca degeaba, cei indreptatiti nu tin cont de ea si nici nu ii trage nimeni la raspundere. Va rog,ajutati-ma! Sunt dispusa sa plec in alta tara, deoarece cred ca sunt mai respectata acolo, decat in tara mea, chiar daca am muncit cinstit 21 de ani. Nu mai am alta solutie si innebunesc cand vad niste oameni pusi politic in functie cum imi rad in nas in fiecare zi, chiar daca am in mana hotarari ale instantei, spunandu-mi ca nu conteaza asta, conteaza ce spune partidul. Este inacceptabil asa ceva si nu mai vreau sa platesc taxe intr-un stat, care prin cei care ne conduc, isi bat joc de noi in ultimul hal. Va rog, inca o data, din sufletul meu de mama si sotie, ajutati-ma sa se respecte legea . Multumesc oricum, si numai pentru faptul ca a-ti acordat timpul necesar citirii acestui mesaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu